Tvättdag

Det blir en lugn söndag idag. Jag har bokat tvättid mellan 11-16 så det är det enda jag ska göra idag. Det får väl bli en titt i kurslitteraturen också och försöka fatta vad allt handlar om. Men det ska nog gå bra. Det klickar nog kvällen innan tentan, som det brukar göra haha. 
 
Igår kväll kom finaste Bella hit med en flaska vin och spel. Så himla mysigt! Vi åt kycklingtacos och pratade om allt mellan himmel och jord. Det har "bara" gått en månad sen vi sågs sist, men det känns som en evighet. Efter maten kröp vi ner i soffan med matkoma och spelade quizmysteriet. Jag verkligen älskar det spelet! Man ska vara dektektiv och så får man olika ledtrådar som ska hjälpa en lista ut vart det har skett, vem som har gjort det och vad personen har tagit. Efter ett par omgångar så fastnade vi framför några avsnitt Grey's Anatomy. Ett helt fantastiskt avslut på dagen.
 
Nu ska jag konventera om OTH filerna så att jag kan se dem via min apple-TV istället för på datorn!
 
Vardagslivet | |
Upp