online shopping

Gud vad kul att det är så många fler som har hittat hit! Tänk vad lite en liten länk på förstasidan kan göra. Dock har jag inte lagt så mycket energi på bloggen som jag har velat, vilket har gjort att den inte är så rolig för tillfället, men jag ska försöka ändra på det. 
 
Ikväll blir det mys i soffan med One tree hill och online shopping. Jag är så sugen på lite nya kläder, lite vårfint. Måste sälja av lite av de kläderna jag redan har som jag inte använder mer. Det tar så mycket onödig plats i garderoben. 
 
Ljusa färger är vad jag letar efter, och av någon konstig anledning beige (!!), jag har aldrig burit den färgen innan, men nu är jag jättesugen på den färgen, beige stickad tröja eller trenchcoat med ett par beiga knähöga stövlar. Så snyggt! 
 
Jag får se om jag klickar hem något, i så fall lägger jag ut några bilder. 
 
 
 
Vardagslivet | |
Upp