Livet som student

Det känns som att jag inte hinner med någonting just nu. Den här kursen är verkligen tidskrävande. Jag kan inte fatta att vi har en tenta om två veckor redan. Jag har knappt fattat vad kursen handlar om, och jag ska kunna två böcker om två veckor. Ni vet ju vad jag kommer att göra i helgen - gräva ner mig i böckerna. 
 
Veckan har bestått av skola, hämtat ut min ovve och dekorerat den, invigning av ovve, bakis i skolan (inget att rekommendera), lunch med tjejerna i stan. 
 
Efter att ha dekorerat min fina lila ovve så blev det utgång med alla som också hade köpt en, på Harrys. Det slank ner en och annan alkoholhaltig dryck och man var inte sådär jättepigg klockan 7 på morgonen när man skulle upp till skolan. Men det var riktigt kul i alla fall, dock inget som kommer att upprepas när det är skola dagen efter så tidigt. 
 
Men det har varit en bra vecka och motivationen för träning börjar komma tillbaka. Det kanske blir gymmet imorgon, who knows? 
 
(btw, jag orkade inte redigera bilderna, jag måste bli bättre på det...)
 
 
Vardagslivet | |
Upp