Här var det tyst!

Nu har skolan dragit igång igen och det är bara att dyka ner i böckerna. Vi hade kursstart i förrgår och det visar sig att vi har tre inlämningsuppgifter och en tenta på fyra veckor. Man känner sig ju lite smått stressad nu. Men det ska nog gå bra. Det är inga enskila uppgifter så det är skönt. Men nu är det fullt fokus på att plugga igen och det är ganska skönt för nu får man träffa alla härliga människor igen som man saknat under jullovet. Hela klassen är äntligen samlad! 
 
Vad har hänt annars då? Träningen går ganska så segt.. Jag försöker träna minst 2 gånger i veckan och ta mig till gymmet. Men med det här tråkiga vädret har man inte kunnat cykla och det blir lite dyrt med buss fram och tillbaka flera gånger i veckan? Så jag har nu skaffat ett månadskort så jag får åka hur mycket jag vill, så nu jäklar ska jag till gymmet! Sen jag började med BBG och inte äta så mycket onyttigt så har jag iaf gått ner 3kg, det är ju ändå något! Jag väger ju 70kg just nu men min målvikt är 59kg. Det här ska gå! Det kommer bli sjukt tufft, speciellt nu med alla studier vi har i skolan och allt som ska göras runt omkring. 
 
I maj flyttar jag närmre skolan och till en studentlägenhet dessutom. Men det ska bli så skönt, jag slipper grannarna här (äntligen) och att bo så långt ifrån centrum. Det är synd att det är 3 månaders uppsägningstid här för jag vill flytta nu, haha. Men men, den som väntar på något gott! 
 
(Ni får vänja er vid en massa bilder på Khaleesi och Batman nu framöver, jag har inga andra haha)
 
 
Vardagslivet | |
Upp