Catching up

Gud, känns som det var evigheter sen jag skrev här, men det är bara ett par dagar! Skolan har ju kommit igång igen och alla kompisar är hemma nu! Vi har en gruppuppgift som ska vara klar på tisdag så hela veckan har i princip bara handlat om att skriva på den och om man fått tid över, städa och tvätta haha. Arbetet är äntligen klart, nu ska vi vila ögonen lite och imorgon ska alla läsa igenom det och sedan sammanställa det och skicka in det. Men det är skönt att man äntligen kan slappna av lite. 
 
Jag har även avslutat första veckan med BBG, så skönt! Det är det tuffaste jag någonsin gjort men så skönt att komma igång och man har så många inspirationsbilder också så man ständigt är motiverad. 11 veckor kvar innan BBG 1.0 är färdigt och jag hoppas verkligen att jag orkar fullfölja den här gången. Jag måste! 
 
Annars händer det inte så mycket. En spännande sak händer imorgon, men det får ni veta imorgon! 
Bjuder på lite matbilder så länge...
 
Jag testade att göra morotspasta, som blev supergott!
 
 
 
 
 
Vardagslivet | |
Upp