BBG week 2

Vecka två började inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag fick ett migrän anfall och missade en utav mina träningar - ben och rumpa. Så jag får ta igen det på fredag. Det har varit lite mycket just nu och mycket spontana saker. Jag måste börja planera igen och få in rutiner. Idag ska jag träna armar och mage och imorgon får jag ta igen måndagens pass. Fredagar är det hela kroppen som ska tränas men det är valbart om man vill det eller inte. Så jag tänkte att jag kör ben då istället och sen få in de vanliga rutinerna sen igen vecka 3. 
 
Jag hatar verkligen när man faller ur sina rutiner och ska få in dem igen. Motivationen är ju sådär. Men jag ska klara det! Jag måste försöka komma ihåg känslan efter träningen, det är den som gör att det är värt det (och resultaten då ). 
 
klicka på bilderna för att komma till källan. 
 
 
Träning | |
Upp