BBG week 1;day 1

JAG TROR JAG DÖR! Första passet avklarat av 12 veckor med BBG. Hur ska det här gå!? Jag klarade inte att slutföra passet, så dåligt i form är jag. Ont som fasen har jag i benen i alla fall. Riktigt tufft var det. Men endå kul? Det var två olika delar man skulle göra två gånger. Varje del innehåller 5 olika övningar som man ska genomföra under sju minuter, är man klar innan så är det bara att börja om igen tills de sju minuterna har gått. Oh. My. God. säger jag bara. Efter gymmet så skulle jag gå in till stan för att möta upp tjejen som sålde yoga mattan till mig. Det såg ut som jag hade bajsat på mig när jag skulle gå in dit. Mina ben skakade och det kändes som om dem skulle vika sig vilken sekund som helst. Jag vill inte veta hur det känns imorgon! 
När jag var på den sidan av stan passade jag på att dra till maxi och handla lite. Så nu har jag det avklarat med. Imorgon börjar skolan igen! Spännande. 
 
Jag har även bestämt mig för att skaffa katt, har fått två erbjudanden, så nu ska jag bara hälsa på de små gosiga kattungarna och sedan bestämma mig och skriva kontrakt. Jag går genom en förening som heter Kattkommando Syd, klicka här så kommer ni till deras hemsida. De tar hand om katter, unga som vuxna, som inte har något hem. Så de kattungarna jag ska titta på har hittats ute när de varit jättesmå. Så hemskt! Vem kan överge sitt husdjur!? Blir så arg... Nog om det, jag slänger upp ett inlägg om det en annan dag. 
Två bilder på den goda chai-latten jag gjorde förut idag. 
 
 
 
Träning | |
Upp