Tentan börjar närma sig

Man märker när det är tentadags, bloggen är helt tyst. Det enda jag fokuserar på just nu är att plugga till tentan som jag för övrigt kommer att misslyckas med. Denna kursen är så luddig. Så vi får väl se om man får omtenta, vilket jag lär få. Inte nog med att det är tenta på fredag, vi har ett grupparbete som ska vara klart på tisdag med. Suck. Känns som att tiden inte räcker till just nu! Och inte kommer det att bli bättre i de andra delkurserna heller. Bara massa grupparbeten och andra arbeten vid sidan av plus tenta på det. Hur ska man hinna med livet? Jag vill inte ens tänka på hur det kommer att bli om man får omtenta på det med!
 
Men nu ska jag plugga lite till och äta lite mat (om jag hinner!)
 
Jag bjuder på en oredigerad men smarrig bild på snickerscheescaken jag gjorde för ett tag sen!
 
Vardagslivet | |
Upp