Bodystep, core och dynamic flex

 Äntligen så har Actic skaffat sig en app som man kan boka pass igenom. Det bästa med den appen är att man kan sätta upp personliga mål på hur många pass i veckan man ska träna osv. Jätte bra motivationsfaktor. Jag har redan uppnått mitt mål med 3 pass/vecka. Jag testade på bodystep som var skitkul men svårt. Men bästa passat där man verkligen tröttar ut sig själv. 55 min och jag var helt slut. Synd bara att jag missar det denna söndagen men ska kolla om det finns flera gånger i veckan! I tisdags så testade jag på core och dynamic flex som är mina svagaste sidor på gymmet. Jag har sjuktdålig bålstabilitet och jag är inte flexibel för fem öre. Men det var bra, jag ska nog köra på det varje vecka nu och hoppas på lite framsteg. Jag ska köpa mig en bra bikini med så att jag kan börja simma lite också. Sakta men säkert går träningen framåt! 
Träning | |
Upp